Valyuta məzənnələri

Valyuta kalkulyatoru

16.08.2017 tarixinə
M
$
1 AZN =0.5865 USD 0 (0%)

Valyuta məzənnələri

Məzənnələr brauzerin yaddaşında saxlanıla bilər. Ən son məlumatı almaq üçün, lütfən, səhifəni yəniləyin.
16.08.2017 tarixinə
  Alış Satış
Valyuta AMB Nağd Nağdsız Nağd Nağdsız
USD 1.7008 1.6700 1.6700 1.7050 1.7020
EUR 1.9972 1.9473 1.9473 2.0110 2.0060
GBP 2.1893 2.1346 2.1346 2.2112 2.2112
RUR 0.0284 0.0261 0.0261 0.0284 0.0284
CHF 1.7483 1.7046 1.7046 1.7658 1.7658
JPY 0.0154 0.0150 0.0150 0.0156 0.0156
CAD 1.3333 1.3000 1.3000 1.3466 1.3466
AUD 1.3328 1.2995 1.2995 1.3461 1.3461
TRY 0.4808 - 0.4688 - 0.4856
AED 0.4631 0.4399 0.4399 0.4677 0.4677
SEK 0.2106 0.2053 0.2053 0.2127 0.2127
NOK 0.2139 0.2086 0.2086 0.2160 0.2160
DKK 0.2685 0.2618 0.2618 0.2712 0.2712
KZT 0.0051 - 0.0050 - 0.0066
GEL 0.7078 - - - -
XAU 2160.5262 - 2106.513 - 2182.1315
Bizimlə əlaqə
Təşəkkür edirik

Əməliyyat uğurla tamamlanmışdır

Bizə yazın

Bizə zəng edin

937

Bank online
Təşəkkür edirik

Əməliyyat uğurla tamamlanmışdır

Banka CV göndərin

Təşəkkür edirik

Əməliyyat uğurla tamamlanmışdır

Arayış sifariş edin

Təşəkkür edirik

Əməliyyat uğurla tamamlanmışdır

Kartın müddətini uzadın

MobilBank

Mobil telefonunuzdakı bank

Qoşulma

MobilBank sistemindən istifadə etmək üçün bank kartınızı qeydiyyatdan keçirtmək zəruridir:

  • Bank kartınızı bankomata daxil edib, Xidmətlər menüsunun MobilBank Qeydiyyat bəndini seçin.
  • Seriya nömrəsi və müvafiq kodlar olan çek çap olunacaq.
  • Aşağıdakı mobil applikasiyanı telefona yükləyin:
  • Proqram yükləndikdən sonra xidməti aktivləşdirmək üçün bankomatdan çap olunmuş seriya nömrəsini və kodları telefondakı mobil applikasiyasına daxil edin.
  • MobilBank üçün PIN-kod yaradın.
  • Menünun dilini seçin.
  • Xidmətdən istifadə etməyə başlayın!

İmkanlar

MobilBankımız vasitəsilə aşağıdakı əməliyyatları apara bilərsiniz:

Kartlar

  • Siyahı: kartlarınızın siyahısı və kart hesablarının qalıqlarını nəzərdən keçirmək
  • Bloklaşdırmaq: kart itirildikdə, oğurlandıqda və ya kart üzrə şübhəli əməliyyatlar keçdikdə kartı bloklaşdırmaq

KartTransfer

  • Öz kartına: öz kartlarınız arasında köçürmə aparmaq
  • Digər karta: digər karta köçürmə aparmaq

Ödənişlər

  • Mobil rabitə: müxtəlif mobil rabitə operatorlarının xidmət haqlarının ödənişi
  • İnternet: müxtəlif internet operatorlarının xidmət haqlarının ödənişi
  • TV: televiziya üzrə xidmət haqlarının ödənişi
  • Kommunal xidmətlər: qaz, su, elektrik enerji haqlarının ödənişi

Bank xidmətləri

  • Hesaba pul köçürmək: cari hesaba pul köçürməsi və ya kredit ödənişi

Cash by Code

  • Kodu yaratmaq:  kartı olmayan yaxınlarınıza pul göndərmək üçün kodu yaratmaq
  • Kodu ləğv etmək: vəsaiti geri götürmək istədiyiniz halda kodu ləğv etmək

Çıxarış

  • Hesabınız üzrə 1 gündən 3 ayadək çıxarışı əldə etmək

Seçilmişlər

  • Mənim ödənişlərim: MobilBank vasitəsilə apardığınız ödənişlərə dair məlumat əldə etmək
  • Şablon ilə ödəmək: əvvəlcədən yaradılmış ödəniş şablonu ilə ödəmə aparmaq
  • Şablonu silmək: əvvəlcədən yaradılmış ödəniş şablonunu ləğv etmək

Xidmət

  • Giriş şifrəsini dəyişmək: əvvəl seçdiyiniz PİN kodu dəyişmək
  • Menyunu təzələmək: menüdə yeni elementləri görmək üçün - menünu təzələmək
  • Bloklaşma vaxtını dəyişmək: MobilBank sistemi müəyyən müddət ərzində istifadə edilmədikdə, sistem bloklaşdırılacaq. Onu açmaq üçün yenidən PİN kodun daxil edilməsi lazımdır. Həmin müddəti istədiyiniz kimi dəyişmək üçün bu menüdən istifadə edə bilərsiniz.

Kömək

  • Müştəri xidməti: Azericard Müştəri Xidmətinə zəng etmək
  • Midlet haqqında: proqramın versiyası və seriya nömrəsi barədə məlumat almaq

Tariflər

MobilBank sisteminə qoşulma və istifadə pulsuzdur.

Privacy Policy

Terms of Use for Mobile and Internet (Web) Banking

 

These Terms should be carefully read and accepted by individuals for use of the Mobile abnd Internet Banking.

1. The terms used in Terms of Use for the Mobile and Internet Banking (hereinafter "the Terms") have the following meanings:

Bank - "International Bank of Azerbaijan" Open Joint Stock Company;

Digital banking – remote offer of the Bank’s services and products to customers via digital technologies and devices. By Digital Banking this documents means Mobile Banking application and Internet Banking.

Mobile banking – the type of service for the management of bank accounts via a mobile phone, software, or mobile application that allows the Client to perform certain operations without coming to the Bank (remotely). The Mobile banking can only be used on mobile devices (by subscribers/customers of all mobile carriers);

Internet Banking - the type of service for the management of bank accounts via a web/internet and portable computers software, that allows the Client to perform certain operations without coming to the Bank (remotely). The Internet banking can only be used on portable computer devices;

User - the Bank's client, who is registered in Mobile and Internet Banking and accepted the Terms;

Password - A password known only to the client and providing access to the software or mobile application. Documents, confirmed by a password, have the same legal force as documents on paper, confirmed by a personal signature of the user. In case of contradictions, information on paper has the precedence;

SIM card - (Subscriber Identification Module) - the client identification module used in the mobile communication network;

Asan İmza - mobile identification for verification of the identity of the User at the time of acess to electronic services and using a digital signature;

Accounts - Bank accounts opened for individuals. Accounts mean current and savings accounts;

Current account - Accounts opened for individuals in order to receive incoming funds to their account, transfer and withdraw funds, as well as for execution of orders on other operations on the account;

Savings account - an account opened in accordance with the agreement on a bank deposit to attract customers' funds, accounting for deposits and conducting corresponding operations;

Payment card - a means of payment used for making non-cash payments and withdrawing cash;

Tariffs – a fee, determined unilaterally by the Bank and paid by the User in exchange for services rendered;

Identity document - the documents mentioned in the part "Note" of item 3 of the "Rules for Opening, Maintaining and Closing Accounts in Banks" of the Central Bank of the Republic of Azerbaijan.

2. Carrying out transactions through the Mobile and Internet Banking :

» Payment cards

  • Ordering a new card
  • Ordering a virtual card
  • Card cancellation
  • Card’s account statement
  • Information on the balance of the card
  • Transfer of money from card to card
  • Transfer of money from the card to the current account
  • Sıgn-up/cancellation of the SMS notification service
  • Blocking a card
  • Putting limits on the use of the card
  • "Cash by Code" service
  • Transfer of money from the current account to the card account
  • Transfer of money to another person's current account
  • Transfer of money to another person's current account in another bank
  • Online payments

» Current accounts

  • Balance Information
  • Account statement
  • Money transfer between own accounts
  • Transfer of money from one's account to another person's bank account
  • Transferring money from one's account to another person's bank account in another bank (XOHKS)
  • Recurring payments on invoices
  • Online payments

» Deposits

  • Processing of deposits
  • Increasing amount of deposits
  • Bank Statement oo deposits
  • Deposit calculator

» Loans

  • Loans, loan debts, schedule and payment history

          • Requesting a loan

          • Loan payment

» Other services

  •   Exchange rates
  •   Service network (branch, department, ATM)
  •   Current campaign and news

3. Responsibilities and obligations of the User :

a. Taking all possible measures to prevent theft or loss of ownership of a mobile phone, SIM card and mobile device by any other means and excluding the possibility of illegal use by third parties;

b. In case of lost, stolen or forgotten user access data (password), the User apllies to the Bank's Internet Banking website or to his/her branch of the Bank with his/her ID. After the application, the data is checked, the old data is deleted and replaced with a new one;

c. In case if the User has lost the user access data (password) and the code word and they can not be updated by the user, he/she immediately applies to his/her branch of the Bank with his / her ID. After the application, the data is checked and updated by sending a request for data;

d. The user is responsible for the Internet connection, the proper functioning of the Digital Banking application and mobile/computer device;

e. The User is responsible for problems caused by incorrect installation of the software by the user;

f. The Bank does not bear any responsibility for adverse events that may occur during the data transmission executed by the User and does not participate in disputes between the User and his Internet provider;

g. The User bears full responsibility for arrangement of the electronic transactions carried out via the Digital Banking system in accordance with the existing legislation, for their confirmation by entering access data, as well as the reliability and completeness of information entered into the Digital Banking System, all associated risks, and user's losses;

h. The Bank shall not be liable for damages incurred by the User as a result of loss of the mobile phone, SIM card and/or mobile device, including due to theft or misuse by third parties;

i. The User acknowledges the right of the Bank to refuse to connect any account/accounts or type/types of accounts of the User to the Digital Banking service, as well as to refuse to allow the User to carry out any type of transaction through Digital Banking;

j. The User acknowledges the Bank's right to amend the Terms and Digital Banking unilaterally. The day when the Modified Terms are placed in Digital Banking is considered the day of their acknowledgement by the User.

4. The procedure for the submission and consideration of requests and protests :

The user can apply to the information center of the Bank with an appropriate request or protest in connection with misunderstandings arising during the registration or after it.

5. Legal force of electronic documents:

a. These Terms, including the Terms unilaterally modified by the Bank, have the same legal effect as documents certified by the User's personal signature on paper;

b. When confirmed in accordance with the procedure established by law (Electronic Signature Law), the documents have the same legal effect as documents certified by the User's personal signature on paper. In case of contradictions, information on paper has the precedence;;

c. Electronic requests and orders, entering into the Bank on transactions, carried out by the User through Digital Banking are the basis for the Bank to carry out operations on the Accounts of the User;

d. These Terms, including the Terms unilaterally modified by the Bank, and documents confirmed via the Digital Banking are evidences during the resolution of disputes.